Co to vlastně zkratka SEO znamená? Slýcháte tento název na každém kroku, ale přesně nevíte, co si pod tímto pojmem máte představit? V tom případě si nyní o takzvané optimalizaci řekneme pár slovíček na úvod, abychom se snadněji dostali do této problematiky. Nyní si řekneme, co to je SEO.
SEO je zkratka anglických názvů. Jedná se o složení názvů: Search Engine Optimization. Zkratka SEO.
Jak si vysvětlit služby SEO? Jedná se o sdružení různých metod vytváření a upravování webových stránek tak, aby byly pro vyhledávače snadnější kořistí. Stručně řečeno SEO má připravit vaše internetové stránky tak, aby se daly snadno najít a byly jednodušeji dostupné pro internetové vyhledávače a právě o to jde! Naše firma vám zajistí, že vaše webové stránky budou vidět, protože budou na předních místech ve vyhledávačích zejména Google a Seznam. Jakmile jste v popředí, pak vás návštěvníci už nemohou obejít a budou na vaše webovky klikat daleko častěji. Díky tomu máte vyšší návštěvnost nebo se zvýší váš prodej, pokud máte vlastní eshop a prodáváte zde služby nebo zboží.
K optimalizaci webových stránek je však zapotřebí mnoho úkonů. Musíme si dohodnout klíčová slova, musíme se nejprve na vaše webové stránky podívat a posoudit, jak jste na tom, či kde se stala chyba, že má malou návštěvnost, nebo že se vašim webovým stránkám nedaří. Všechno zohledníme a samozřejmě okamžitě napravíme. Úzká spolupráce je našim dlouhodobým cílem, na který se zaměřujeme, protože optimalizaci je nejlepší provádět z dlouhodobějšího hlediska. Je to lepší z hlediska ekonomického a zároveň lepší z pohledu efektivnosti. Ovšem zprostředkujeme vám jakékoliv služby, které se týkají právě tématu SEO.
Jak na SEO?
v SEO představuje postupy, jak se zviditelnit na internetu. Součástí toho jsou také například on-page faktory a off-page faktory. Do nastavení webu neboli on-page faktorů se řadí seo analýza a tvorba klíčových slov. Následují off-page faktory což je linkbuilding, neboli tvorba zpětných odkazů. Do této oblasti řadíme tvorbu PR článků, revolučních PR článků a tematických PR článků.