Když se do montáže nábytku pustí nešikovný amatér


Popletení dílů – návody na montáž nábytku se z úsporných důvodů většinou tisknou v podobě kreslených schémat, nejsou to fotografie, na nichž by bylo do detailu zřejmé, které díly k sobě pasují, a jak je správně sestavit. Jestliže návod není tak jednoznačný, že by se nedalo nic poplést a zaměnit, pak tu hrozí velké nebezpečí poškození jednotlivých dílů. Kupříkladu provrtáte horní desku stolu vruty zcela opačně, popletete líc a rub a výrobek pak bude znehodnocený.

nábytková židle

Těch nepříjemností vás ale může potkat celá řada, protože návod vám nikdy nedokáže přesně popsat, jak máte držet v ruce jednotlivé desky, jako silou máte k sobě materiál přitlačit, jak moc dotahovat vruty, aby neprolezly skrz, pokud nejsou dobře předvrtané atd. Sestavit nábytek zkrátka vyžaduje určitý cit a zručnost, předvídavost, intuici a také sílu a zdatnost. Někdy je třeba mít při ruce jednoho nebo dva pomocníky, kteří materiál přidrží, aby se desky nepřelomily, aby se nevylomily spojovací vruty, nepopraskala dýha a neodlomil se roh desky. Některé díly jsou příliš těžké a v takovém případě nelze nějaký karambol vyloučit.

nábytek v ložnici

Příliš mnoho nábytku – sestavit jeden konferenční stolek a jednu menší komodu zvládnete hravě sami během několika hodin, ale pokud se jedná o šatní skříně typu vestaveb na míru s posuvnými dveřmi, anebo kuchyňskou linku, kterou například stěhujete z jednoho domu do druhého, může být tato pracovní činnost nad vaše síly. Pro takovéto případy jsou tu specialisté – stěhováci, kteří se specializují nejen na přenášení břemen, ale i na montáž nábytku v Praze. Sestavují všechny typy nábytku, ať už se jedná o nábytek nově zakoupený, anebo je třeba přestěhovat stávající nábytek do jiných prostor. Při stěhování by se měl rozebíratelný nábytek demontovat vždy, aby nedošlo k poškození spojovacích součástí a dalších komponentů.

Konec obchodu?


Pokud tržby skutečně dokonce klesají, není třeba ihned potahovat firmu černým flórem, a chystat ji na bankrot. Ona někde příčina bude a vy ji musíte najít. Většinou se nehledá dlouho, aby se pak zjistilo, že firma je nějak v pozadí a lidé o ní neví. Pak je věc zcela jasná. Pokud chceme oslovit nové zákazníky, musíme jim dát o sobě vědět. Možností je více. Můžeme chodit od dveří ke dveřím a povídat lidem, jak jsme na tom špatně a prosit je, aby si něco koupili. Tahle metoda může být snad zajímavá, ale také je jisté, že firmu na nohy nepostaví. To ani omylem.

svítící reklamy

Lidí se musí oslovit drobátko větší množství. Takže to chce pořádnou reklamu. A nejde ani tak o velikost, ačkoli je billboard dobrá věc, ale spíše o místo. A protože žijeme v moderním internetovém světě, je asi každému jasné, kam takovou reklamu umístit. Jenže pozor, i ve světě jsou internetové stránky, kam skoro nikdo nechodí a tím pádem by tu reklama byla sice možná dobrá jako okrasný prvek, ale vcelku zase zbytečná. Je třeba ji dostat na webové stránky gigantů, kam přijdou statisíce lidí. Na takové weby, jako je třeba Lindekin. Zde se reklama uplatní a tím pádem zde bude větší množství potencionálních kupců. Když jich ze stovky přijde a nakoupí jen polovina, bude to úspěch. Proto je reklama na Linkedinu nejlepším možným řešením.

lepič reklam

K tomu lze také přidat levný internetový obchod za hubičku. Na počáteční rozjezd dokonce zadarmo. Pokud se vám zdá cena za váš dosavadní web vysoká, vyzkoušejte, co je to tvorba e-shopu na Shoptetu, nic vás to nestojí. Nebude-li vyhovovat, není nic jednoduššího než to přestat používat. Nikdo si žádné nároky činit nebude. Ovšem za tuhle cenu nikde nic jiného skutečně nemáte naději něco sehnat. Nuže, máte zde několik nápadů na zvýšení tržby a snížení výdajů. Je jen na vás, zda něco použijete či ne. Stačí kliknutí na odkazy a uvidíte.

Jak prodávat něco na internetu

Čím více míst, kde se prodává zboží, znáte, tím lépe. Protože ne všichni uživatelé internetu jsou v jisté skupině a ne všichni to musí vidět, pokud to dáte jenom na to jedno místo. Proto je dobré se orientovat, i co se týče těchto míst, abyste to mohli inzerovat více, a tím pádem se to dostane k více lidem a tím pádem dostanete lepší nabídky. Následující mohou být sítě či stránky na internetu, které by vám mohly pomoci.
 šipka k nákupnímu košíku
1)      Bazoš
Stará stránka inzerce, která svým jednoduchým designem nalákala spoustu uživatelů. Seženete tam prakticky cokoliv, co se sehnat dá. Co se dá prodat, to tam jistě bude. Je to něco jako český Craigslist v Americe. Ať už je to sebevětší hloupost nebo je to napůl rozbité, někdo to určitě koupí. Je tam spousta uživatelů.
 megafon a facebook
2)      Sociální sítě
Není lepšího místa kde prodávat své zboží než na internetových sociálních sítích. Kromě toho, že slouží jako prostředek komunikace mezi uživateli, je to také super způsob, jak prodat své zboží nebo jak něco koupit. Na sociálních sítích můžete inzerovat jak do svého vlastního „feedu“, tedy mezi vašimi přáteli, tak se můžete připojit do nejrůznějších místností a skupin, které slouží pro inzerci.
 
3)      Aukro a podobné
My známe všichni aukro, ostatní si mohou pamatovat Amazon nebo to může být také dalších x stránek, které se zabývají prodejem a nákupem zboží a služeb. Samozřejmě berte v potaz to, že tyto stránky si už berou nějaké to procento z koupě anebo po vás budou chtít nějaký poplatek za zveřejnění inzerátu. Takže už to není zas tak úplná sranda.
 nejlepší sleva
4)      Fóra
Existují i diskuzní fóra, která se přímo zabývají inzercí, ale ty jsou snad nejNEefektivnější ze všech výše vypsaných. Je to prostě jenom diskuzní fórum, kde sice můžete napsat nabídku, ale nikdo jí už nikdy nemusí vidět a hlavně je to pouze pro velmi uzavřenou skupinu lidí. Pokud ale například znáte internetové fórum, kde se shromažďují lidé s nějakým určitým zájmem, určitě tam můžete zkusit napsat.

Nepleťte si web a internet, není to totéž

Určitě uvítáte některá bližší vysvětlení, abyste nevypadali před ostatními kolegy, jako největší diletanti v oblasti IT. Tak něco určitě znáte, ale něco by se Vám mohlo hodit do případné debaty, nemyslíte?
Několik pojmů Vám neuškodí.
Možná jste se už někdy v životě setkali s tím, že pojmy web a internet používají lidé ve svých promluvách, jako dva naprosto významově shodné termíny. Jenže opak je pravdou.
globální komunikace.jpg
WWW, nebo také WEBje služba na internetu, INTERNET je síť počítačů, které jsou vzájemně propojeny.  
·         Takže web? Dalo by se říci, že web je také síť, ale síť vzájemně propojených dokumentů.
·         Dokument? Jestliže uložíte wordový soubor a změníte koncovku docs. na html,vždycky Vám vznikne hypertextový soubor, který obsahuje webová stránka na internetu.
·         Nebo webová stránka na internetu? Webová stránka je částí webu, který může obsahovat nejen onen dokument, ale také různé fotografie, odkazy, videa.
·         Potřebujete ale doménu. A doména je vlastně internetové prostředí pro umístění webové stránky.  
·         K čemu je internetový portál? Abyste si mohli prohlížet webové stránky, musíte k tomu mít program, který Vám to umožní. A tím může být Microsoft Edge, Opera, Google Chrome, nebo Mozilla Firefox.
To by možná mohlo pro základní orientaci stačit.
slova ve slově.jpg
Přesto si sami můžete vyzkoušet, jak se taková webová stránka tvoří. Tedy na nižší úrovni. Ale určitě byste z Vaší schopnosti ji vytvořit měli radost!
1.       Založte si doménu, třeba brunle.cz,
2.       uložte si wordový soubor se slovem, třeba pozor, a uložte jej pod názvem, třeba koukej s koncovkou HTML,
3.       připojte se k serveru a máte hotovou adresu.
4.       A ten, kdo si adresu otevře ve svém prohlížeči, uvidí tam Vaše pozor!
No nic, zachovejme paniku. Trošku jsme zabrouzdali do jiné sféry webu. Důležité je, že jste pochopili rozdíl mezi webem a internetem, a že si sami dokážete vytvořit webovou stránku na té nejnižší úrovni. Třeba Vás to začne bavit.

Mějte den veselejší, aneb udělejte si radost s aplikacemi pro Android

Budík je jedním z předmětů v domácnosti, který snad nikdo z nás nemiluje. Přesněji řečeno, v průběhu dne je docela neutrálním přístrojem, ale každé ráno se mění v jeden ze stresových faktorů dnešní doby. Šťastný člověk, který nemusí vstávat násilně a probouzí se, kdy se mu zachce, pomyslíte si. Proč si tedy neudělat den trochu veselejší a nebudit se něčím příjemným?
youtube logo

Co třeba nechat se budit hudebními klipy z YouTube?

Výhodou tohoto programového rozhraní je, že pro každý den nebo pro každý budík můžete použít jiný videoklip. Budíků s hudebními motivy už bylo vytvořeno několik stovek, ale buzení videoklipy z You Tube je prozatím jen jediné. Aplikaci s názvem „SpotOn alarm clock for YouTube“ vytvořil programátor Sasy Cuturice, který v minulosti na webu propagoval právě podobné časovače, které spolupracovaly s cloudovým hudebním portálem Spotify. Přehrávání skladeb ze zadaných playlistů může být náhodné, nebo postupné, můžete pro každý den zvolit jinou skladbu, anebo použít funkci náhodného výběru.
youtube telefonu
Program je využitelný jak v tabletu, tak i v chytrém telefonu, takže nejen zvuk, ale i pohled na scénu z videa vás může po ránu rozveselit. A když ne to, tak alespoň zmírnit stres při vstávání. Přiznejme si, komu se chce dobrovolně ráno vyskočit z vyhřátého pelíšku?
Program byl hodnocen čtyřmi hvězdičkami z pěti. Je sice dostupný pouze v anglickém jazyce, ale jeho ovládání je velmi intuitivní. Pracuje v OS Android od verzí 4.4.
youtube v notebooku

Videosekvence z oblíbených fotek

Budit by vás také mohl vámi vytvořený videoklip, například z oblíbených fotografií podložený vybranými skladbami. To snadno zvládnete pomocí programu MoShow (Slideshow Movie Maker).  Jednoduše tu zařadíte vybrané fotky do tzv. slideshow, což je prezentace snímků s různými přechodovými efekty.  Využít můžete mnoho designových stylů, které jsou k dispozici zdarma, výstup může být buď ve formě videa, nebo uzavřené nekonečné smyčky. K videoklipu lze přidat libovolný text.
Program MoShow byl vyhodnocen uživateli známkou 4,6 z pěti možných. Instalační balík je poměrně velký, zaujímá 82 MB a lze jej nainstalovat od OS Android 5.0.

Sociální sítě, které možná neznáte

 
Při vyslovení pojmu sociální síť leckomu naskočí sdílení obrázků, chatování mezi přáteli a sbírání „lajků“. Jak to ale vlastně bylo s historií, jaké sítě se moc neuchytily a jaké mohou posloužit i jiným účelům?
 
1.) Sixdegrees
 
Sixdegrees to všechno začalo. Vznikla v roce 1997, ale nezískala si přílišnou popularitu, protože doba vzestupu sociálních sítí měla teprve nastat.
 internet ve světě
2.) MySpace
 
MySpace se vzestupem popularity trefil do období emo stylu (pro ty mladší a neznalé emo styl zahrnoval tmavé barvy, patky, hluboké stíny pod očima namalované četnými speciálnímu malovátky a jistou dávku masochismu) a fotek focených shora.
V těch dobách totiž neexistovaly selfie tyče. Další libůstkou bylo focení se v zrcadle, nejlépe s otevřenou záchodovou mísou v pozadí. Příjemnou stránkou MySpacu (MySpace stále existuje) jsou profily hudebníků, filmařů a dalších známých osobností.
 
3.) Ask.fm
 
Podstata Asku spočívá v tom, že někomu položíte anonymně nebo neanonymně nějakou otázku, která je buďto osobní nebo úplně náhodná a on by na ni měl odpovědět. Oblíbený je hlavně mezi pubertální mládeží jako internetová obdoba oblíbené hry „flaška“.
 
4.) LinkedIn
 
LinkedIn je síť, která nás nemá jen pobavit, ale může nám i usnadnit život. Slouží zaměstnavatelům a uchazečům o práci. Na LinkedIn si uživatelé tvoří profil, na který vloží svůj životopis. Moderně smýšlejícím zaměstnavatelům často už nemusíme posílat životopis vypracovaný ručně, ale stačí poslat jen odkaz na LinkedIn.
 
 příprava na oslavu
5.)Academia.edu
 
Academia zajímá hlavně vědeckou komunitu, publikují se zde odborné práce a sdílí nejnovější výzkumy. Klidně se ale mrkněte, i když nejste vědec.
 
 
6.) Nety
 
Nety (Network of Liberty – síť svobody) spatřila světlo světa v roce 2014. Slouží ke svobodnému vyjadřování myšlenek, které by neprošly do běžných médií, dají se tu tedy dočíst zajímavé postřehy, které můžete i ohodnotit. To zní přitažlivě, nebo ne?

Pobavíte se, a ještě možná trochu zhubnete

Moderní druh zábavy se nemusí odehrávat pouze na herní konzoli nebo počítači. Za pobavením moderního střihu klidně můžete vyjít i speciální herny.

Pobavíte se, a ještě možná trochu zhubnete

Je trošku smutné, že dnešní mladá generaci si pod pojmem „moderní zábava“ představuje hlavně počítačové hry. Ono není divu, je snadné si na nich vypěstovat závislost, a to platí i pro dospělé. Ovšem neustále sezení před monitorem počítače nebo před televizní obrazovkou má i jiné nevýhody. Jednou z nich i tloustnutí. Když velkou část dne trávíte sezením před čímkoliv, tak nabíráte. A to není dobrý efekt. Chcete-li se bavit, měli byste to alespoň jednou za čas dělat aktivně. Tím prospějete nejen svému tělu, ale i své duševní stránce.

skupina-mensi(1)

Ideální je samozřejmě sport, ale v případě, že na něj moc nejste, nemusíte to zásadně vadit. Klidně si můžete dopřát i jiné fyzicky docela náročné aktivity, a to ideálně s přáteli. Dobrou volbou je kupříkladu lasergame Lazerfunpraha, kde se nejen dobře pobavíte, ale také zvládnete propotit i své svršky.

Pokud si pod názvem nedokážete něco kloudného představit, tak si ve svých myšlenkách vybavte například paintball. Princip je v podstatě totožný, alespoň u většiny her. Běháte po zvolené lokalitě snažíte se ze svých pistolí zasáhnout hráče druhého týmu. Ovšem na rozdíl od paintballu, v lasergame skotačíte v zastřešené aréně a nestřílíte kuličky s barvou, ale pálíte po svých protivnících paprsky. Ty jsou samozřejmě zcela bezpečné, což se třeba o výše zmíněných kuličkách s barvou říci určitě nedá.

lasergame_aztec03

Velký zájem

Vypadá to jako dokonalá hra, ale jednu velkou chybu ale lasergame přeci jen má, a sice nedá se hrát kdykoliv si uděláte čas. O tento druh her je v posledních letech nebývalý zájem, což znamená, že některé arény jsou prostě neustále zamluvené. Proto se ani nesnažte jen tak si zajít do arény s tím, že budete hned hrát. Objednávky prostor a vybavení probíhají přes internet, případně můžete rezervaci realizovat prostřednictvím telefonátu. Přes pracovní týden je šance na brzkou rezervaci vyšší než o víkendu. To můžete čekat i dlouhé týdny.

Optimalizace vašich stránek pro internetové vyhledávače

Co to vlastně zkratka SEO znamená? Slýcháte tento název na každém kroku, ale přesně nevíte, co si pod tímto pojmem máte představit? V tom případě si nyní o takzvané optimalizaci řekneme pár slovíček na úvod, abychom se snadněji dostali do této problematiky. Nyní si řekneme, co to je SEO.
podnikatelský projekt.jpg
SEO je zkratka anglických názvů. Jedná se o složení názvů: Search Engine Optimization. Zkratka SEO.
Jak si vysvětlit služby SEO? Jedná se o sdružení různých metod vytváření a upravování webových stránek tak, aby byly pro vyhledávače snadnější kořistí. Stručně řečeno SEO má připravit vaše internetové stránky tak, aby se daly snadno najít a byly jednodušeji dostupné pro internetové vyhledávače a právě o to jde! Naše firma vám zajistí, že vaše webové stránky budou vidět, protože budou na předních místech ve vyhledávačích zejména Google a Seznam. Jakmile jste v popředí, pak vás návštěvníci už nemohou obejít a budou na vaše webovky klikat daleko častěji. Díky tomu máte vyšší návštěvnost nebo se zvýší váš prodej, pokud máte vlastní eshop a prodáváte zde služby nebo zboží.
úspěšný muž.jpg
K optimalizaci webových stránek je však zapotřebí mnoho úkonů. Musíme si dohodnout klíčová slova, musíme se nejprve na vaše webové stránky podívat a posoudit, jak jste na tom, či kde se stala chyba, že má malou návštěvnost, nebo že se vašim webovým stránkám nedaří. Všechno zohledníme a samozřejmě okamžitě napravíme. Úzká spolupráce je našim dlouhodobým cílem, na který se zaměřujeme, protože optimalizaci je nejlepší provádět z dlouhodobějšího hlediska. Je to lepší z hlediska ekonomického a zároveň lepší z pohledu efektivnosti. Ovšem zprostředkujeme vám jakékoliv služby, které se týkají právě tématu SEO.
prst na zapnout vypnout.jpg

Jak na SEO?

v SEO představuje postupy, jak se zviditelnit na internetu. Součástí toho jsou také například on-page faktory a off-page faktory. Do nastavení webu neboli on-page faktorů se řadí seo analýza a tvorba klíčových slov. Následují off-page faktory což je linkbuilding, neboli tvorba zpětných odkazů. Do této oblasti řadíme tvorbu PR článků, revolučních PR článků a tematických PR článků.